dilluns, 24 de gener del 2011

Utilice el castellano... final satisfactori

Finalment he rebut un correu de la Sra.Elena Sánchez, defensora de l'espectador de TVE, per dir-me que lamenta la resposta donada, i assegurant que ha pres les mesures perquè no torni a succeir. La raó d'aquest canvi d'opinió ha estat sens dubte el ressò obtingut en la premsa per la meva queixa, però especialment la intervenció directa en el tema del Sr.Josep-Manuel Silva, conseller de la CRTVE, a qui no tinc el gust de conèixer i a qui agraeixo sincerament la participació.

Lamentablement, a aquestes alçades encara hem d'alegrar-nos perquè ens donin la raó en un tema tan evident, però en aquest país encara som en el temps de lluitar pel que és obvi. Francament cansa, però no hi ha alternativa.

De totes maneres, pel que fa al motiu de la meva queixa, sobre una retransmissió del Barça de bàsquet només en castellà, la Sra.Elena Sánchez m'indica que normalment fan el bàsquet per Teledeporte on, per raons que se m'escapen, afirma que no es pot retransmetre en dual. Així doncs, si és per TVE, és en castellà o en castellà. Hi haurem de tornar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada